tisdag 8 januari 2008

Nya året 2008


Nu är jag tillbax igen. Tillbax i Växjö, tillbax i skolan. Det har varit en härlig jul och nyår.
Jimmy och jag är tillbaka från en underbar vistelse på Ronneby Brunns SPA anläggning. Mys med trerätters middag, gott vin, bad i jacuzzi och uppvärmd pool. Massage och hotellfrukost. Det var riktigt mysigt.
Fick en helt fantastisk klänning i julklapp, som jag tyvärr inte har någon bild på just nu, men vänta bara.
Jag har dessutom äntligen köpt en superbra kamera (inga av bilderna här är tagna med den tyvärr). Håller på för fullt att lära mig fota.
Jimmy har som vanligt lagat fantastiskt god mat till mig. Kroppkakor blev det igår och biff stroganoff idag. Malin tyckte nog att jag hade det lyxigt när hon var och hälsade på söndag till måndag :)
Kolla in den söta bilden på Gotte och Tequila när de var för ivriga på middagsmaten i hagen. Gotte fick hela huvudet fullt av hö.

Inga kommentarer: