måndag 28 januari 2008

Det regnar här i Växjö idag

Ja, det regnar som vanligt här i Växjö. Dock började dagen underbart med klar himmel och en morgonpromenad med Sanna och Malin. nu sitter jag mest i lägenheten och ska snart städa lite. Det är allt lite ensamt i lägenheten utan Jimmy. Hoppas att det har gått bra för honom den första dagen i skolan idag.
Var och hälsade på hemma hos Jimmys kusin Elin och Nicklas lägenhet igår. Oj vad fin den var! Men jag tror att Elin skulle kunna göra vilken lägenhet som helst fin med sin pysslighet:)
Lite otippat blev det dessutom våffelkalas hemma hos mig igår. Mysigt värre!

Förresten, kolla in de söta valparna Pluto och Nalle som brukar hälsa på i stallet. De är helt underbara!

Så här snygg brukar jag vara när jag har en hemma-spa-Jennie-kväll i lägenheten. Fin va? ;)

Nähe, nu är det bara att ta tag i städandet.

1 kommentar:

Elin sa...

äntligen. så du lyssnade i alla fall på mig när jag sa att jag saknade dina blogg-inlägg:) Mycket bra!! Synd att jag missade våffel-kalaset...jag blev sugen sen framåt kvällen, men jag pysslade ju me mitt spinningpass så det va kanske tur i alla fall! Hemma från första dagen på praktiken nu, gick faktiskt bra, nästan bättre än jag hade tänkt! vi får ses snart gumman...ha det gott, kramar/elin* (snygg du va i din mask förresten..hehe)