tisdag 17 juni 2008

Knasig Valp





Jag blir inte klok på vår lilla valp Tilda. Idag ha hon varit knäppare än vanligt. När jag kom ner efter att jag tyckt det vara väldigt tyst där nere hade hon bitit sönder min mobil totalt. Helt demolerad är den, kul. eller inte. 700 kr fattigare tycks jag bli efter att fått köpa en helt ny.


Idag har jag varit på middag på Aboda Klint. Jättegott och jättemysigt. Tack mormor och morfar, och grattis mamma. Hon fyller 46 i morgon och det var det vi firade.





I helgen är det misommar. Synd att vi inte kan åka till Jimmys mormor och morfar på Öland. Det är alltid så härligt där. Men det blir helgen efter istället.





Jag har börjat mina sommarkurser som bäst nu. Mycket att göra, men kul är det. Oc nästa måndag börjar jag jobba. 8 veckor på banken blir mycket jobb, men det är värt det när lönen kommer.

måste gå, Jimmy kom nyss:)

Inga kommentarer: