onsdag 21 maj 2008















Vi har haft det helt underbart på Mallis! Härligt väder (nästan hela tiden) ,goda drinkar och karaoke. Härligt hotell och fin utsikt hade vi med, det var verkligen avkoppling.
Nu är det dessutom bara en vecka kvar på mitt andra år på Enterprising and business development. Helt sjukt vad fort det går. Lite jobbigt att jag har kvar ett stort projekt som ska in på måndag men jag tror nog att jag & Emelie lyckas ro det i hamn:)
Jag är så stolt över älsklingen med att han har varit ute och Powerwalkat med mig flera dar nu. Den snusfria munnen är helt underbar också :P
Nu ska vi snart ta den mysiga promenaden runt sjön. I helgen är det allkårsfestval, det blir kul. Nähe, nu ska jag ta och hämta Jimmy på tennisplanen:)

2 kommentarer:

Gullan sa...

Snygga bilder på ett snyggt par:-)
Det såg verkligen härligt ut! Ha det gott i helgen.
Puss o kjam/Gullan

Vi i Müllheim sa...

åh, vad fina bilder!!
Va, har Jimmy slutat snusa?! Nämen grattis. Ja, då smakar väl pussarna bättre, Jennie?
Kram, Ingela